شماره آگهی : 239011

آموزش جامع زبان انگليسي | Tell Me More v.10

شماره تماس : 88994474

لطفاً براي خرید یا اطلاعات بيشتر، به فروشگاه اينترنتي نوين پندار مراجعه فرماييد ویا با شماره تلفن درج شده ،تماس حاصل نمایید.

>> راهنماي كامل نصب نرم افزار به زبان فارسي
>> آموزش مهارت هاي تلفظ ، مكالمه ، گرامر
>> آموزش مهارت هاي خواندن و نوشتن
>> درك مفاهيم ده سطح آموزشي
>> مورد تاييد موسسات معتبر جهاني

TELL ME MORE يك نرم افزار جامع مي باشد كه با بهره گيري از روش هاي نوين آموزشي اقدام به آموزش زبان به صورت حرفه اي مي نمايد. اين برنامه به گونه اي طراحي شده است كه هر شخص حتي بدون آشنايي با زبان انگليسي قادر خواهد بود تا آن را فرا بگيرد و بار لغات و دانش گرامري خود را افزايش دهد. اين برنامه شامل ۶ بخش مهم از قبيل: (گرامر، درسي، فرهنگي، لغتنامه، شفاهي و نوشتاري) مي باشد كه هر كدام از آنها به طور كامل در راهنماي PDF برنامه كه درونDVD قرار دارد شرح داده شده اند.

برخي از قابليت ها و دلايل انتخاب اين نرم افزار:
* به كار گيري ساده ترين روش هاي آموزشي و تدريس دردانشگاه هاي معتبر دنيا
* شامل بيش از ۴۰ نوع فعاليت در زمينه هاي مختلف و بيش از ۱۰۰۰۰ ساعت آموزش و هزاران تمرين
* آموزش زبان از طريق صحبت كردن و نوشتن و آشنايي با گرامر
* ارزيابي ميزان آشنايي شما با زبان انگليسي قبل از شروع آموزش
* دريافت جوايز متعدد به خاطر عملكرد فوق العاده در آموزش
* برنامه مورد تاييد آموزش و پرورش كشور فرانسه به عنوان يكي از بهترين برنامه هاي آموزشي دنيا
* مورد استفاده در بيش از ۶۰ درصد از شركت هاي صنعتي دنيا
* اولين نرم افزار تشخيص گفتار در دنيا با قابليت صحبت با كامپيوتر بدون نياز به كيبورد يا موس
* بيش از ۲۵ سال تجربه در ارائه آموزش زبان

سطوح برنامه:
Free-To-Roam Mode : دروسي كه در اين بخش ارائه مي شوند براي كساني است كه از قبل با زبان انگليسي آشنايي دارند و قصد دارند سطح دانش خود را افزايش دهند.
Guided Mode : دروسي كه در اين بخش ارائه مي شوند براي كساني است كه آشنايي كمي با زبان انگليسي دارند و يا كاملاً بي تجربه هستند و قصد دارند زبان را از پايه و به صورت پله پله ياد بگيرند. همچنين در اين بخش مي توانيد صداهاي مربوط به آموزش را بر روي موبايل خود ذخيره كنيد تا بتوانيد در هر مكاني به آنها گوش دهيد.
Dynamic Mode : در اين قسمت، برنامه TEll ME MORE دروس را بر اساس فعاليت هايي كه انجام داده ايد و نتايجي كه تا كنون در مباحث و تمرينات گذشته كسب كرده ايد، ارائه مي دهد.

قابليت تشخيص صدا:
ابن تكنولوژي بسيار مفيد اولين بار توسط اين كمپاني ارائه شده است كه همين امر باعث متمايز شدن آن نسبت به ساير برنامه هاي مشابه شده است. با استفاده از اين قابليت شما قادر خواهيد بود تا با كامپيوتر صحبت كنيد و ايرادهاي گفتاري خود را رفع كنيد. به اين صورت كه كامپبوتر، از شما يك سوال مي پرسد و شما مي بايست با تلفظ صحيح، جواب آن را بدهيد.

تمرينات: اين برنامه پس از پايان هردرس، تمريناتي را از قبيل (تمرين گرامر، جدول كلمات متقاطع، ترتيب واژه ها، جمله سازي، املاء، تغيير متن، بيان نوشتاري، ويدئو و پرسش، لغتنامه، پركردن جاي خالي، ترتيب واژه ها و ….) به شما ارائه مي دهد كه همين امر باعث تقويت بيشتر مهارت هاي شما خواهد شد.



آموزش جامع زبان انگليسي | Tell Me More v.10